2014年1月8日 星期三

8/1/14


8/1/14   WED   COOL

蕃薯D時間又亂哂, 又唔疴屎, 都唔知佢想點! 4點幾先知醒飲奶, 所以7點幾先再醒, 今日程生順路載埋笨元返學, 但笨元又慢吞吞, 搞到我又鬧佢啦, 近來真係控制唔到成日鬧佢咁, 係因為佢成日都唔合作同埋做嘢好慢, 定係我要求太高呢?! 佢地出門口時我仲餵緊蕃薯, 後來程太whatapps嚟先記得笨元唔記得帶水樽, 都冇辦法啦! 餵完蕃薯我都要泵奶食早餐做公事等, 蕃薯而家醒多咗, 唔知係咪真係大個仔咗啦! 老公午飯返嚟食, 所以我都等佢買飯, 點知蕃薯D食奶時間錯哂搞到我都要餵咗佢先有得食呢! 之後老公都返公司啦, 我咪先泵咗奶再做家務囉, 近來開始有D得閒, 本來應該諗吓係咪揾吓新工, 但又真係冇咩動力咁喎, 我係咪真係太懶呢! 笨元放學返嚟先同佢沖個涼再溫英文, 但溫咗一本佢就已經想瞓, 於是比佢瞓到食飯先, 老公叫呢餐試吓比5安佢飲, 點知個衰仔唔多願咁, 飲到衰衰, 因為未餓夠呢! 飲唔哂就算, 下餐要夠鐘先有得食呀! 咁食完飯我又泵奶囉, 然後沖完涼又要幫笨元溫埋下半場, 跟住仲要餵蕃薯食奶, 今餐比多次5安佢試又OK, 睇吓今晚點啦!

沒有留言:

張貼留言