2014年1月22日 星期三

22/1/14


22/1/14   WED   COLD

琴晚瞓到矇咗, 冇理到蕃薯求救, 所以今朝差不多6點蕃薯再求救時就叫埋老公一齊搞掂佢, 大家再瞓到7點先起身, 幫笨元換好衫再叫老公起身, 今日著華服一定要幫佢手, 因為幫咗手快好多, 可以食埋早餐先出門口呢! 泵完奶食埋早餐, 蕃薯9點幾先叫食呢, 餵完佢佢又瞓過, 見佢瞓得咁冧不如就做咗打掃先, 因為佢朝早瞓得最冧! 12點幾本來想煮飯, 其實已經煮咗但老公打嚟話買飯返嚟食, 我就留番個飯之後炒飯用都得! 跟住就到蕃薯沖涼食奶啦, 剛好佢食飽就到我地食啦, 放咗佢喺床都有D扭架, 但都係幾聲, 冇晚上咁誇喊足半個鐘! 然後我又要做公事啦, 一諗起又要做公事又只收得4/5糧真係好唔順氣架, 只係比多兩個半月2000蚊就令個員工順氣, 係咪真係咁蝕呢, 完全唔明D老細點諗, 真係好想好想中番幾千萬六合彩然後炒番老細轉頭, 我諗每個打工仔都想有呢刻! 咁可以全職揍仔又有錢喺手, 係幾咁夢寐以求! 4點多又要餵蕃薯啦, 之後佢都嫲嫲地肯瞓咋, 要哄幾次先瞓冧, 5點幾笨元返到嚟就同佢沖涼先, 然後再到我自己沖咗先, 比佢睇埋電視, 快手食埋個飯因為蕃薯又差不多時間叫食, 拖到佢8點再食, 我地喺床係咁同佢玩或者係玩佢! 食完奶佢就開始喊啦, 間中有哄吓佢, 但都係等佢喊攰係最好, 因為哄咗佢一陣最終又係再嘈, 反而喊攰咗就瞓冧! 11點幾點都要捉佢食一餐先瞓, 好在老公都拍得暈隻蕃薯, 唔係真係冇覺好瞓!
Photo: 每日一練習的時間!只係今日性感d啫!

沒有留言:

張貼留言