2014年1月24日 星期五

24/1/14


24/1/14   FRI   COOL

今日笨元冇返學, 休息一日等佢可以食齊藥, 下星期過年啦嘛! 不過佢喺屋企我就辛苦多好多囉! 餵好蕃薯就要煮早餐我地兩個食啦, 然後休息一陣泵埋奶就監督住笨元做珠心算, 激到我死又要我鬧又要我迫先得, 咁啱公司又有事, 蕃薯又要沖涼食奶, 總之就係到挑戰我底線啦! 叫做完成哂D嘢又要煮午餐, 笨元又要我陪佢玩, 但蕃薯又喊又要煮嘢, 真係分唔到身, 唯有由得蕃薯喊吓, 煮好個午餐後就食埋休息吓, 比笨元玩多陣我又餵埋蕃薯, 就要佢午睡啦! 跟住老公返咗嚟又午睡, 我呢邊有得瞓, 仲要摺埋D, 咁上吓時間隻蕃薯又喊又要哄吓佢! 老公瞓到咁上吓就返公司打卡, 再買壽司返嚟食, 因為要學合唱團嘛, 蕃薯6點幾食咗奶時間啱啱好, 不過佢近來回奶都回多咗, 成日都要小心唔好比佢噴中! 7點幾出門口, 會合埋程太仲有小B一齊去食晚飯, B搗蛋時蕃薯又回奶, 夠鐘返上去接佢地啦, 知道冰miss喺到就去搵佢比佢見吓蕃薯, 仲攞咗底蘿蔔糕呢! 回家後比笨元睇吓電視囉, 因為佢下午瞓咗好耐! 我地今次9點幾餵咗蕃薯老公再頂到1點餵, 咁就唔洗半夜餵, 不過真係要再調好D時間係12點前食, 因為要1點先餵其實都幾攰!

沒有留言:

張貼留言