2014年1月13日 星期一

13/1/14


13/1/14   MON   COOL

又變番平常的日子啦, 今朝唔係靠蕃薯叫醒而係鬧鐘, 因為蕃薯又亂咗時間4點幾先飲, 7點叫笨元起身返學, 而蕃薯繼續瞓, 所以我泵咗奶先, 煮住早餐咁等蕃薯醒再餵奶, 然後到自己食早餐, 跟住就寫番哂幾日D日記啦, 一到星期六日就唔會有時間寫日記架啦! 不過蕃薯今朝就食得好差啦, 幾餐都食得好慢之餘又隔得耐都唔叫食, 都唔知佢想點! 中午時佢終於知醒, 先沖過涼再食奶, 不過都係食得麻麻地, 但佢今日好瞓得, 食完呢餐後又勁瞓, 於是我就走去清潔廚房, 今年都唔會做大型大掃除架啦, 因為換雪櫃同將傢俬移位時都執咗好多嘢! 4點多蕃薯才叫食, 餵完佢諗住玩陣點知佢又瞓, 不過嫲嫲揍笨元返嚟後佢好似知有人返咗, 就係到嘈啦, 不過嫲嫲準備咗D食材就回家啦, 因為佢肚痛咗幾日, 佢應該早D call我地搵人去接笨元放學嘛! 同笨元沖好涼就要佢溫多次英文, 不過條友成日話唔記得我就炆啦, 之前溫仲識, 點會今日唔記得, 老公回來後叫佢處理埋D雞翼, 我就煮埋飯, 今日簡單地雞翼菜飯咋! 食飯前同笨元溫哂, 食完飯洗埋碗我已經冇哂電, 好在之前已經沖好涼啫, 8點半已經喺梳化瞓著咗, 老公K.O. 咗笨元就叫我都入房瞓, 佢搞10點幾嗰餐, 入到房蕃薯喊住我都照瞓, 可想而知我幾攰!

沒有留言:

張貼留言