2014年1月26日 星期日

26/1/14


26/1/14   SUN   COOL

今日都係要出街的一日, 朝早蕃薯8點食過奶, 但老公又唔多願起身, 於是我就顛咗咁一條友出去做哂所有嘢, 還書借書去超市買咗好多嘢, 仲要去麥記買埋早餐, 我都唔知自己點抬咁多嘢返嚟, 食完早餐老公就過咗去幫阿媽整洗手盤, 我又要12, 不過笨元又唔多合作, 蕃薯又喊到我心都煩, 搞到我個人冇哂自控力, 忍唔住喊呢, 發洩完好D, 同蕃薯沖埋涼就食奶, 等老公回來就執好嘢準備出發, 先去嫲嫲到因為老公要幫佢整嘢, 咁蕃薯又食餐奶先, 本來笨元喺巴士瞓咗諗住等佢喺嫲嫲到再瞓吓, 點知佢又唔肯瞓, 咁食D嘢等老公搞掂咪出發去善孜生日會囉, 老公主力幫手泵波, 我就要照顧蕃薯, 佢唔係好肯瞓, 所以都要成日抱住, 搞到我都冇咩機會睇吓佢地班小朋友玩咩, 食嘢時笨元掛住講嘢又係冇咩食啦, 都唔理得咁多, 6點幾蕃薯又要再食奶, 但又係到食到噴哂咁, 比佢激死, 不過生日會主力都係小朋友玩大人吹水架啦, 我地呢班都算人多勢眾, 加埋D阿哥家姐細佬妹幾鬼熱鬧! 7時多散水啦, 程生又車我地返嚟, 真係快好多, 沖個涼執嘢再休息吓咁啦, 真係攰到死死吓! 老公9點就瞓鬼咗, 留低一隻喊喊蕃薯一隻麻煩笨比我, 笨元又要砌嘢, 好在9點幾佢已經話眼瞓要瞓, 不過我仲要搞掂隻蕃薯, 夜晚就係咁喊, 9點幾食咗奶都仲係喊, 我又已經勁攰, 老公10點幾醒過叫佢拍暈隻蕃薯, 最終我都頂唔到12點幾再餵要瞓啦, 咁就3點幾要餵囉, 返工前一定要調好佢D時間先得!

沒有留言:

張貼留言