2014年1月28日 星期二

28/1/14


28/1/14   TUE   COOL

六點幾蕃薯叫食, 其實都唔係好願起身因為琴晚都瞓得唔好! 餵咗蕃薯就叫笨元起身, 仲整埋腿蛋治佢食, 佢兩個出咗門口我就泵奶然後食早餐, 見蕃薯瞓得咁冧就做埋清潔先, 明天笨元開始放假實冇時間做! 差不多11點蕃薯先有D, 咁就整埋嘢比佢沖涼, 佢而家習慣咗我幫佢沖涼, 個樣幾冧呀! 沖好涼食奶今次再比5安佢, 計番好時間要3點幾先再飲, 若可以4個鐘飲5, 咁時間都好用D! 等老公買飯返嚟一齊食, 之後佢又返工啦, 我就用吓電腦再泵吓奶, 蕃薯應該3:30, 但醒得嚟4點先食, 但原來個奶咀爛咗, 續咗佢兩次我先發現, 咁咪馬上同佢換咗個奶咀頭囉, 咁又食番好D, 不過之前都浪費咗, 仲要今餐係難得的人奶嘛, 唯有下餐早番少少食啦! 之後都係hea住咁等笨元放學返嚟囉! 今晚唔沖涼住, 因為老公話過長沙灣食米線順手攞埋敏瑩盤花比阿媽照顧住先, 不過老公放工返到嚟時兩隻仔都瞓哂, 等到佢地7點半, 叫醒笨元佢就發哂脾氣, 都唔知鬧唔鬧佢好! 終於出到門口去食米線啦, 真係好肚餓, 食飽去攞埋盤花上阿媽到, 影埋相就撘的士返去啦, 蕃薯又夠鐘食奶呢! 返到去老公有新玩兒, 就係寫揮春啦, 笨元寫得好開心呀, 寫完先沖涼, 我其實都幾攰架啦! K.O. 咗笨元就等12點幾餵蕃薯, 但換片佢都唔醒, 最終只係飲咗兩安咁大把, 十成頂唔到天光!
Photo: 有功課交啦!
Photo: 寫揮春!D政黨嗰飯都做埋!連財神都有...哈哈!

沒有留言:

張貼留言