2014年1月2日 星期四

2/1/14


2/1/14   THU   COOL

琴晚隻蕃薯點幾食完奶係都唔肯瞓, 要人抱, 眼碌碌咁望住你, 真係比佢激死, 我真係發火, 最終到差不多3點佢先肯瞓, 最慘係到6點佢又叫食啦, 我瞓得3個鐘又要起身啦! 餵完又要泵奶然後叫佢兩父子起身返工返學, 搞掂就出門口, 今日蕃薯要去健康院打針呢! 去到學校嫲嫲攞埋紅雞蛋嚟學校, 交比老師派比同學仔呢! 跟住同嫲嫲去太興食完早餐先上健康院, 見有時間就餵埋蕃薯食餐奶先, 啱啱好可以去磅重, 好有進步呢有4.1KG, 即係9! 見埋護士都係度吓頭仔, 睇吓你有冇問題咁, 然後就去打針啦, 條友仔真係瞓得好熟, 比人除開條褲都冇咩反應啦, 然後咪打嗰吓喊一喊, 都未出到門口已經收咗聲, 同子元有得揮呀! 見埋醫生睇黃, 終於退哂啦! 搞掂就撘巴士返美孚, 返到去執吓嘢咁仲有打掃埋, 就同蕃薯沖涼食奶, 阿媽過咗嚟佢就煮埋飯一齊食, 然後我又泵奶啦! 食完飯佢就返過去, 我就做吓嘢囉, 都冇咩機會瞓, 因為下午餐奶後要整醒蕃薯, 等佢半夜唔好咁精神, 不過整極佢都係瞓, 點知放棄咗之後就開始扭, 初頭抱住都OK, 之後抱住都喊, 都唔知佢想點, 不過呢D時間點都好過半夜先係咁, 嫲嫲揍埋笨元返嚟就煮晚飯, 我就搞掂笨元功課嗰D, 嚟緊評估都唔知點幫佢溫書好, 又冇得做卷比佢練習, 集中一個同有兩個真係唔同, 會分心架! 下星期開始要晚晚溫書啦! 食咗晚飯佢兩個都沖涼我就泵埋奶先沖, 之後餵奶囉, 柏仲10點餐奶之後開始扭啦, 初頭都有理吓佢, 但理咗佢都仲係喊, 可能我太攰啦, 照瞓!! 咁佢喊喊吓就收聲, 老公餵咗1點幾嗰餐之後終於乖乖咁瞓, 咁算唔算我地個做法有效呢!

沒有留言:

張貼留言