2014年1月12日 星期日

12/1/14


12/1/14   SUN   COOL

今日休息日, 蕃薯16點幾食咗, 我泵完奶又再瞓過到10, 而笨元放假就7點起咗身, 吹漲! 由得佢自由活動, 10點多起身後, 餵埋蕃薯就出去食早餐, 今日隻蕃薯好醒, 食完早餐去惠康買嘢佢都醒住, 買完仲要去埋圖書館就可以回家啦! 返到去係要幫笨元再溫一次中文, 明天評估中文嘛! 溫到我好攰囉, 同佢溫完佢就自由啦, 我又要照顧粒蕃薯啦, 仲要泵奶等等, 6點幾就要出門口, 今晚阿媽生日飯嘛, 推住車仔過去, 食食吓飯又要餵蕃薯啦, 由於老公要去踢波早走, 阿媽驚我搞唔掂係都要同我返去, 其實都係撘程巴士啫! 返到去馬上同笨元沖涼比佢睇掌門人, 我就泵埋奶K.O.埋笨元先有得沖涼, 而蕃薯就係咁喊, 可能今日老公係咁陪住佢玩, 所以冇人陪佢就喊囉,不過都冇辦法啦, 得我一個又要沖涼, 由得佢喊吓先啦! 沖完涼餵咗佢就hea吓等老公返嚟先一齊瞓啦, 蕃薯都係要睇佢幾時醒先再飲啦!

沒有留言:

張貼留言