2014年1月4日 星期六

4/1/14


4/1/14   SAT   COOL

今朝都係如常餵咗蕃薯就泵奶, 差不多時間就叫佢地起身, 笨元要去學畫班嘛, 揍咗佢過去我地就去食早餐, 然後上阿媽到老公要幫佢整廁所的防漏, 咁蕃薯就喺婆婆屋企食餐奶囉, 不過條友仔食得好衰囉! 搞掂就去接番笨元然後返屋企, 下午笨元又要去踢波, 時間唔夾老公煮唔到嘢比我食, 咁咪搞掂蕃薯再自己煮個粉食就算囉, 之後泵多次餵多次奶就等老公電話喺沙田會合, 本來諗住入阿婆到食飯前喺市中心行吓, 但等得老公電話出得門口都五點幾, 等唔到車入得去都六點幾, 冇時間行市中心, 咁就直接入第一城算囉! 比笨元喺樓下踢咗陣波就上去啦, 蕃薯又差不多時間食奶, 不過都係食得衰衰咁, 到我地食飯時佢又扭喎, 搞到我食都食得唔安樂, 之後仲要辦大事, 疴完叫做靜咗一陣啦, 咁多人大家又想抱吓, 點會肯靜靜瞓喺到呀! 之後撘巴士返去又係全程抱住, 幾開心呀! 回家後佢兩父子沖咗涼先, 我就泵埋奶先有得沖, 餵埋餐奶又係時候瞓啦!

沒有留言:

張貼留言