2014年1月27日 星期一

27/1/14


27/1/14   MON   COOL*

今朝蕃薯7點幾起身, 最尷尬的時間, 唯有叫醒老公去照顧笨元, 但笨元又慢吞吞咁, 我話完佢再唔自己換好衫就唔好返學, 條友返到學校同人講話明天唔洗返學喎, 我真係唔知應該點好! 有咩方法令佢接受而家好多嘢係要自己做, 因為我真係唔可以同時照顧到蕃薯又照顧到佢呢! 佢地出咗門口我泵埋奶再煮早餐食然後梗係睇running man, 然後11點多又同蕃薯洗白白食奶啦, 佢食完就到我煮飯食! 諗住一路食一路睇VS嵐架嘛, 點知今日冇得做喎, 咁咪睇吓戲囉! 下午都唔算好忙, 蕃薯兩點幾又食奶啦, 之後等老公揍咗笨元返嚟就同佢沖涼, 然後又餵蕃薯, 笨元沖好涼我都沖埋, 老公亦返埋嚟啦, 沖好涼先食壽司, 蕃薯係咁喊我地都冇咩太理佢, 因為抱完玩完佢都仲係喊, 咁就唯有喺床等佢喊吓, 有時喊得太耐先比個奶咀佢靜吓, 9點幾餵咗佢, 點都要頂到12點幾嗰餐, 本來好地地諗住食埋呢餐到天光, 點知笨元半夜走咗過嚟兩次, 蕃薯4點幾又喊咗一次, 搞到我都係瞓得唔好!

沒有留言:

張貼留言