2014年1月6日 星期一

6/1/14


6/1/14   MON   COOL

星期一笨元要做服務生, 所以可以老公揍笨元返學! 蕃薯2點食咗到6點再醒, 咁我餵好泵埋奶就叫佢地起身啦, 不過兩個慢世魔王真係會激到你死, 搞到我一朝早就心情唔好, 佢地出咗門口我都仲泵緊, 之後都係做吓其他嘢, 蕃薯又嘈啦, 但又未夠鐘食奶喎, 食住奶咀先啦, 9點先再有得食, 之後到我食早餐啦, 然後又要開電腦開吓工再寫吓日記, 中午時又要同蕃薯沖涼先然後食奶啦, 佢食飽到我煮午飯, 本來都煩緊有咩可以煮, 好在仲有D臘腸可以焗飯食, 食完又到泵奶時間, 泵完本來想瞓吓, 但差不多到蕃薯食奶, 老公又返咗嚟, 所以都冇瞓到, 3點幾蕃薯食咗奶, 我真係頂唔住要瞓啦, 不過瞓咗個幾鐘笨元就返嚟啦, 嘈住哂唔起身都唔得, 仲聽到佢係咁蝦嫲嫲, 叫佢沖涼又玩嘢, 所以起身後都要丙佢! 沖好涼睇佢冇咩功課, 就要做咗珠心算先, 不過做得好差, 全錯咁滯, 撞啱我又要餵蕃薯, 好在老公不久就返, 叫佢接力搞掂隻笨, 咁先叫做好番D! 之後食埋飯我又泵多次奶啦, 跟住沖埋涼, 叫老公幫笨元溫吓中文先, 下星期評估啦! K.O. 咗笨元我都好想瞓啦, 蕃薯9點幾飲咗奶, 可以唔洗理佢住, 陪老公睇咗陣新聞我地都瞓啦!

沒有留言:

張貼留言