2014年1月19日 星期日

19/1/14


19/1/14   SUN   COLD

今日都有活動, 就係下午要去反斗城買玩具比善孜! 朝早5點幾餵完再瞓架, 冇叫老公起身餵但由於柏仲嘔奶都係要叫醒佢, 不過唔緊要啦, 之後我地都瞓到差不多10點先起身, 老公煮早餐, 我就搞掂笨元先啦, 食完早餐先泵奶, 計過時間若又出去圖書館又超市, 蕃薯又趕唔切食下餐奶, 所以都係老公留喺屋企, 一邊搞掂笨元做珠心算, 一邊照顧蕃薯, 我去買嘢借書咁! 回來後執拾好就出街了, 撘西鐵去尖咀, 順手睇吓尖沙咀消防局開放日, 不過實在太多人, 都睇唔到D, 影咗幾張相去反斗城, 諗住喺KFC食個午餐, 幾辛苦先搶到位坐, 食完就去行反斗城啦, 我都知笨元好耐冇行, 但睇一樣嘢都唔洗睇咁耐嘛, 又要諗買咩比善孜, 終於選到啦, 柏仲又夠鐘食奶, 於是分頭行事我找地方餵奶, 佢帶笨元繼續行, 等我餵完再會合, 本來諗住去city super買嘢食就撘西鐵返去, 但笨元太攰, 撘西鐵老公實抬唔掂, 於是改為行番去撘巴士, 返到屋企都係6點幾, 等蕃薯食咗奶我地就晚餐, 由於笨元跌傷的地方要用大膠布, 迫住要出去買, 順手去759再入吓貨, 食到過年都冇問題! 回家後泵奶沖涼休息, 今日真係夠哂攰, 老公餵咗10點嗰餐後煮咗宵夜, 食埋先再瞓呢!

沒有留言:

張貼留言