2014年1月7日 星期二

7/1/14


7/1/14   TUE   COOL

2點飲咗奶, 蕃薯6點半先叫食啦, 搞到我好趕咁出門口, 仲要餵埋泵埋奶, 都算係咁啦, 不過好可惜撘小巴出去時塞車, 趕唔到同敏瑩一班車, 仲要等到8:20先有車, 原來得我帶住兩個都幾吃力, 可能係因為對手要嚟抱住蕃薯好唔方便, 唔怪得而家咁興用Sling, NB都用得! 揍咗笨元返學, 我就撘番巴士出美孚, 買咗早餐同D豬肉牛肉就回家了! 返到屋企蕃薯仲未叫食, 咁我梗係自己食咗早餐先啦, 跟住就餵佢啦! 然後就做點公事等等, 差不多時間又要同蕃薯沖涼食奶啦, 然後到我煮午飯, 老公又買咗飯返嚟食, 不過食完一陣佢就出返去做嘢啦, 我休息吓又到下一餐, 見時間咁晏都冇午睡了, 因為笨元返嚟又好嘈, 點知佢返到嚟又勁攰瞓咗, 早知我都瞓啦! 跟住嫲嫲話林老師講笨元今日喺學校吐人口水, 我真係比佢激死, 點解佢會咁呢, 我地已經教過佢好多次呢D行為唔啱, 等佢醒咗老公返咗嚟再教訓咗佢一輪先有得食飯, 飯後沖好涼又要溫書了, 我而家真係好忙, 所以交咗比老公同佢溫, 我又要泵奶餵奶沖涼等等, 我都攰到餵餵吓瞓著咗! 好在笨元瞓咗個幾鐘, 老公先同佢溫到咁夜, 但見佢有時溫得過咗火又好似唔係咁好, 會令佢怕咗溫習呢, 不過今次我真係分身乏術, 下學期應該可以我負責番, 希望唔好已經嚇怕咗佢! 11點多已頂唔住要瞓, 我已經攰到頂點!

沒有留言:

張貼留言