2015年1月10日 星期六

10/1/15


10/1/15   SAT   COOL

今日係特別的一天啦, 因為下午約咗醫生幫子元做全方位評估, 加上朝早佢又要去足球比賽, 所以朝早佢兩父子一早出咗門口, 我就同柏仲晏D, 其實叫咗阿媽幫手睇今日架啦, 只係怕佢要太早過嚟辛苦, 所以就叫佢10點左右嚟公司揍, 咁咪帶咗柏仲返去公司玩囉, 佢梗開心啦, 難為我抱到手軟, 推車又唔係咁! 仲要去買埋早餐先返嚟, 真係好攰好攰! 10點多阿媽嚟接咗柏仲先可以做吓自己嘢, 星期六冇咩趕我都唔會做架啦! 放工就落去KFC會合食D嘢就過金鐘啦, 約咗睇醫生! 準時2點過到去, 大人好多嘢填, 小朋友就玩玩玩, 子元不知幾開心! 首先係家長見醫生, 未見前子元喺房玩緊, 林醫生都觀察緊子元架啦, GE都係想知我地想問咩問題啦, 咁基本上由細到大的特點呀, 等等都講嘢, 醫生總括係覺得我地其實已經一路幫咗佢好多同好留意到佢, 例如鏡面字呀嗰D, 咁傾咗一個鐘左右啦, 就到子元做test, 我地又唔知佢係點做GE, 咪等囉, 等佢做完就到番我地去聽結論啦! 其實個結論同我地一直的估計都接近, 首先子元ADHD的評估只係51%, 即係擲界位, 唔需要食藥, 只要多提醒及放電, 佢慢慢大就會控制到! 第二樣係讀寫障礙, 反而呢樣係嚴重D, 因為佢空間感呀圖形模仿方面只得幼稚園程度, 所以引至佢寫字方面裝字有困難! 呢樣我都覺架啦, 但唔知係比較嚴重囉, 醫生要我地報職業治療, 會有專家教佢方法點改善! 最後一點亦係比較安慰的是子元是資優生, 仲要係最高的2%嗰組, 不過佢係要協助嗰隻囉, 咁係不幸中之大幸, 若佢又ADHD又讀寫, 又只是中等, 咁就會變得好難教好難改囉! 咁醫生都好樂觀GE, 佢話佢情況其實可以改得到, 掌握到方法後佢就可以發揮到佢GE才華! 有咗了解有咗方法, 叫做可以去一步步改善囉! 簽埋授權信比醫生同學校聯絡, 埋單成為9K, 之後治療逐次計, 諗起都赤但又唔得唔比! 完成就走啦, 快手返屋企揍番柏仲, 同埋阿媽去長沙灣食埋飯再返屋企囉, 洗白白休息啦, 今日真係好攰咁!
 

沒有留言:

張貼留言