2015年1月7日 星期三

7/1/15


7/1/15   WED   COOL

柏仲開始習慣番要早起咁, 次次我入去梳頭時佢就醒, 想賣甩佢都唔得, 唯有帶埋佢落去囉! 返上樓搞掂哂就出門口啦, 勁好彩撘到42入去, 返到公司附近仲早就去買少少早餐啦! 朝早都忙呀, 要預備吓下午D, 不過都仲可以吹吓水, 午飯後就慘啦, 真係要快手預備齊D, 然後開始忙亂的開會, 我呢D跑腿, 又要去買蛋tat, 然後咁啱又勁多電話找我, 所以個會都開唔到D, 好在有另一個同事記錄, 有時真係覺得不被專重到一個好可惡的地步! 之後開Annual Dinner個會仲火, 邊有老闆為反對而反對GE, 總之你講咩都反咗你先, 跟住你叫佢睇清楚佢又唔睇, 問佢咁做得唔得又唔答, 都唔係做嘢! 仲由得D仔女入埋嚟開會加把嘴嗰隻, 佢老婆都叫做有家教, 識叫D細路收聲, DGE老細真係前世! 對員工係咁都算啦, 對個阿媽都係咁, 有衰嘢就話係阿媽決定, 認屎認屁時就係自己, 都半百啦, 真係退化呀佢! 搞到我6點多先走, 好在阿媽今日早揍咗笨元返去溫書啫! 咁我買D菜就返去煮飯啦, 食完洗埋碗都要再幫佢溫吓書架, 話哂明天大考, 我真係做唔出全放手! 9點幾完成哂就可以瞓啦, 我仲有好多手尾嘢要執啦, 10點幾先叫做坐定喺到睇陣電視, 老公就話睇埋新聞先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言