2015年1月25日 星期日

25/1/15


25/1/15   SUN   COLD

今日都係冇去咩地方, 原來成日留係屋企真係好悶! 7點幾柏仲嘈醒我就起身餵埋佢先揍子元去畫班, 估唔到程太今日咁早, 我地只撘到8:40班車, 好在都唔算太遲! 跟住我就去買餸回家啦, 老公哄緊柏仲瞓覺, 咁我就可以收拾間屋整吓餸同執吓廚房了, 柏仲瞓到11點幾啦, 都算OK架啦! 同佢玩陣老公又返啦, 食完午飯就同子元對埋D功課同小作家篇文, 仲有包埋D, 真係好忙! 到兩點幾老公就哄埋柏仲瞓, 我地可以比較舒服咁睇Running man, 今集好好笑呢! 睇到3點幾4點柏仲又醒啦, 放佢出嚟就係咁搗亂, 邊到都爬邊到都搞, 都唔知點算! 老公5點幾走咗去瞓覺, 作作地病喎! 咁我睇住佢兩個, 跟住心血來潮去試吓化一化妝, 因為下星期Annual Dinner, 又未得閒試吓大包比的化妝品, 於是試吓妝先啦, 搞咗一粒鐘叫做化得唔錯, 影番張相留念先! 之後就叫埋Pizza Hut, 自取又8折又快D! 7點幾就有得食, 柏仲又食Pizza又食哂碗粥, 算係咁啦! 沖涼前仲疴埋屎! K.O.哂佢地可以打吓機睇吓電視, 11點幾就瞓了!
<Chok仲!>
 <無聊自拍!>

沒有留言:

張貼留言