2015年1月6日 星期二

6/1/15


6/1/15   TUE   COOL

今日都係咁啦, 朝早拖醒隻大, 隻細應瞓又唔瞓, 結果又要帶埋佢落去, 返嚟後摺吓衫餵埋奶啦, 差不多時間就出門口, 等巴士時又撞到護士姨姨, 佢話架42有排都未到, 佢撘的士上荔景轉小巴, 載埋我, 真係好人! 咁我又好快入到去啦, 交低柏仲就返工啦, 今日工作上都忙呀, 又要prepare明天開會D, 諗起都煩! 午飯後睇星星啦, 老細今日唔返, 都係好事, 唔好阻住我做嘢! 放工去接笨元啦, 見到婆婆仲同佢溫緊書, 今次都係靠婆婆同佢溫習, 希望OK! 回家後同笨元計時沖涼, 然後做網上功課, 我諗住沖涼老公已經同柏仲返到, 咁不如就煮埋飯先啦, 所以早咗食飯, 830已搞掂, 就叫笨元做英文份pastpaper, 做足一個鐘, 我可以沖涼同柏仲玩陣餵埋奶先! 未夠10點捉佢瞓埋, 我自己都冇力了, 10點幾想睇電視都瞓咗!

沒有留言:

張貼留言