2015年1月4日 星期日

4/1/15


4/1/15   SUN  COOL

諗起今日要做公事就唔開心! 朝早如常搞掂兩隻仔, 跟住叫醒老公睇實柏仲, 就揍笨元去畫班, 食埋早餐揍咗佢地就去惠康買餸返屋企同老公交更啦, 佢出去揍笨元我就喺屋企睇住柏仲, 豬仔仲都算合作, 我要去整餸時佢自己喺廳玩, 好獨立咁, 但老公話若佢單對單時, 柏仲係咁要佢抱住架, 個仔咁痴你我都冇法! 12點幾佢買埋飯返嚟, 我快食完就出門口了, 1:45準時過到去上環, 佢地都setup得七七八八, 咁都係行行企企啦, D老人家知道嚟緊會有嘢派, 就開始係到排隊, 等到2:30都仲未有得派就係到鬧, 冇人叫你排架, 痴線! 終於開幕禮完成咗就開始派, 好在一早將D三合一分番開3份嚟派, 唔係實唔夠派! D阿排真係好有毅力, 排完又去隊尾排過, 真係見足佢三五次! 留番一箱之後等黎耀祥先嚟派, 佢真係好呀, 2個鐘就收5! 喺我地個攤位企咗都唔夠3分鐘又比人捉咗去做訪問! 最後再等總監話可以就派埋D貨尾, 嗰班阿婆又排過, ! 到四點幾派哂可以執嘢啦, 收好放番上佢地車到, 太老闆娘話去食嘢就去痴咗個雲吞麵食埋先走啦! 返到去諗住同笨元溫書架, 點知條友個讀報告喺無人看管下根本冇咩進展, 又要同佢做好哂都7點囉, 我都冇精神溫, 唯有出去食飯算, 過咗AEON食咖哩飯囉, 柏仲都食到搶! 回家後沖涼瞓覺, 我地就休息吓打吓機按吓腳咁啦!
<我可愛嘛?>
 <還是這樣可愛?>
 <柏仲的1歲相架!>

沒有留言:

張貼留言