2015年1月28日 星期三

28/1/15


28/1/15   WED   COLD

今朝如常揍子元校車啦, 跟住又要揍柏仲入青衣啦, 食埋早餐返工等等! 朝早都OK, 都係做吓自己嘢可以閒吓咁, 但都要預備吓下午開會D! 午飯食飽飽睇星星大結局, 又睇多次囉! 跟住又繼續prepare開會嘢囉! 3點幾開咗SALES會先, 跟住就傾Annual Dinner, 自己開咗陣先, 4點幾production嗰邊都嚟到就再繼續啦, 如果我手上有D利器同樽, 我諗我已經打爆咗我老細個頭, 佢真係冇嘢搵嘢嚟挑, 我估production出到LIFT口已經係到叉佢! 仲要搞到7點幾先走到, 真係好慘, 叫佢決定就決唔到, 個人又假扮嘢嘢, 總之要幾白痴有幾白痴, 要幾低B有幾低B! 本來我今晚諗住同子元睇醫生,結果要叫咗老公揍佢去睇, 咁柏仲就留番我搞掂先入去揍, 8點幾先返得到屋企, 叫咗老公去買米線, 食完再好忙亂咁搞掂佢兩個瞓覺我先沖涼, 10點幾先可以坐下休息, 真係好攰, 但又唔眼瞓喎, 睇咗J2套新劇沒關係是愛情”, 幾好睇呀! 之後仲睇埋宮銷連城就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言