2015年1月27日 星期二

27/1/15


27/1/15   TUE   COOL

朝朝都係咁拖子元落床換衫返學架啦! 跟住返去餵柏仲啦, 今日奶奶覆診, 所以朝早阿媽過嚟揍柏仲, 咁我就買早餐返工啦! 朝早都係做吓自己嘢囉, 午飯後都係睇吓電視咁啦, 老細唔返但就可搖控你做嘢咁啫, 下午都係要做吓公事咁啦, 食埋個TEA又係時候收工啦! 返去揍笨元, 個人都好攰, 冇咩精神同佢吹水, 返到屋企柏仲瞓緊喎, 咪叫笨元快D去沖涼囉, 跟住我就煮飯啦, 煮到咁上吓沖埋個涼就煮埋下半場跟住食飯啦, 柏仲有奶奶餵我可以輕鬆好多, 洗碗時奶奶已經閃了! 咁抺埋地就睇笨元功課啦, 完全係冇睇過有冇錯漏, 日期又冇寫, D字又衰, 總之又撩起我把火啦, 教而不善係最麻煩! 等佢執嘢時又輪到搞柏仲啦, 食完奶瞓覺但又唔要我噯, 就算放咗佢落床都係喊, 咪叫老公執手尾囉, 因為仲要執子元手尾, 又未執杯袋等等! 終於可以到自己啦, 試吓set頭但唔多成功, 搞咗一粒鐘都冇咩成果, 都唔知點算! 11點就要睇星星大結果, 再睇都係好吸引! 之後睇多陣宮鎖連城就瞓!

沒有留言:

張貼留言