2015年1月1日 星期四

1/1/15


1/1/15   THU   COLD

Happy New Year! 唔算大肆慶祝的元旦, 但都是不過不失啦! 朝早老公去踢波, 柏仲8點左右就醒了, 放咗佢上床, 齊齊hea8點幾, 笨元又入埋嚟一齊玩, 起身後先餵奶, 然後煮早餐, 食完同佢兩個玩, 都玩咗好耐呀, 等老公12點幾返嚟, 先有機會執吓笨元溫書D, 本來諗住等我出埋卷就去吓街, 返嚟再做, 但點幾兩點柏仲飲完奶瞓咗, 咁咪由得佢瞓啦, 叫子元先做好卷, 柏仲3點幾醒咗就可以出街, 先去美心食個晏, 再撘西鐵去荃灣, 玩咗遊樂場先再行商場, 都有買吓嘢呀, 我買咗襯裙的絲襪, 又買咗tomicasnoopy車仔, 子元都買咗架柯柏文, 最後去咗Aeon嗰邊間西餐食埋嘢就回家了! 沖好涼要笨元先自行溫習, 再做埋我馬上出嗰份卷, 算佢啦都識, 咁又執書包校服等等瞓覺了, 已經10點幾, 柏仲喺我沖緊涼時已經比老公K.O.! 我地都hea12點幾瞓啦, 明天又回復原狀返工返學!
<很不錯的合照呀!>
 <玩得好開心!>
<而家好鍾意自己玩!>
 <哥哥霸哂嚟玩!>
 <柏仲只可停咗先坐吓!>

沒有留言:

張貼留言