2015年1月26日 星期一

26/1/15


26/1/15   MON   COOL

今日都係如常咁起身揍仔啦, 返上樓搞掂柏仲就出門口入青衣, 食埋早餐返工! 朝早都唔算好忙, 做吓自己嘢又做吓公事咁啦, 午飯要去買飯食, 電視又冇咩好睇, 都幾悶吓! 下午要預備Annual Dinner的事, 都係煩架啦, 找咗好耐相都好似唔啱咁, 總之砌掂比佢就得啦, 反正佢都係要雞蛋裡挑骨頭, 比佢睇過一次就算, 吓吓咁挑法唔洗做嘢啦! 放工仲要遲走喎, 佢地勁開會咁阻住哂, 準時走好似唔啱咁! 返去接笨元時隻豬仔啱啱瞓醒, 完全唔清醒狀態, 都唔明點解咁眼瞓架佢! 激到我開始火了, 邊行邊鬧! 落到樓先叫做醒!! 返到屋企因為唔洗做功課, 完全放鬆狀態, 咁我就煮飯啦, 一路都OK GE, 食完飯我洗碗呀同預備埋明天的餸啦, 老公話整藥比柏仲食, 但又整得好慢, 子元又唔識同柏仲玩, 一係整到佢咁, 係陸生先對住佢地咆哮先架, 我聽嗰D聲已經聽到火起, 出去一人一巴, 兩隻齊齊喊, 放咗柏仲落床仔喊飽佢, 又開始要掟吓嘢先啦, 跟住仲要比人話我好發脾氣, 總之氣氛凝固咗個幾鐘啦, 佢有佢同子元溫珠心算, 我有我打掃, 最終K.O.完佢兩個之後已經冇事啦, 不過都係要再丙吓佢, 話我唔改火爆, 佢自己冇手尾咪又係唔改, 我唔執屋一星期肯定變垃圾屋! 今晚太攰睇唔到星星啦, 唯有明天再睇番!

沒有留言:

張貼留言