2015年1月9日 星期五

9/1/15


9/1/15   FRI   COLD

今日都係如常咁叫醒子元返學啦, 又要揍埋隻仲落去, 返上嚟後叫醒老公, 因為佢琴日又漏哂D嘢喺奶奶到, 所以今日佢揍仲仲入去! 我就慢慢執好間屋先出門口, 買少少早餐就返工, 今日又係忙忙忙啦, 上午都仲吹到吓水, 下午老細返咗嚟, 係咁要force佢答我Annual Dinner D嘢點做, 否則都唔知幾時先決定到, 於是下午D時間轉個眼就過咗, 不過我今日都要準時閃, 因為要先買餸返去, 再去小童揍佢地去游水, 換衫時真係打仗咁, 執到我死死吓, 跟住走難咁去到泳池, 差不多入得, 撞到子慧媽又吹咗陣, 程太嚟到就返屋企啦, 又要煮飯嘛, 不一會老公揍咗柏仲返嚟, hea咁佢地就踢波的踢波, 揍放游水的去揍, 我就煮埋個飯, 等佢地齊人沖好涼就開飯, 困住柏仲喺客廳啦, 點知佢爬梳化企上几仔走出嚟, 嚇鬼死我! 洗埋碗抺埋地程生佢地就走啦, 咁我就叫子元看住柏仲等我沖涼, 然後比佢地入房玩陣我執番好間屋就餵奶, 餵嗰時叫子元換睡衣刷牙入房等我啦, 等我K.O.咗柏仲, 就諗住去哄笨元, 點知隻傻豬攰到自己瞓咗, 真係可愛! 終於可以休息了, 10點幾11, 剛好可以睇吓星星, 等老公踢完波返來都12點幾, 佢沖完涼又話腳攰要按腳, 結果點幾先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言