2015年1月4日 星期日

3/1/15


3/1/15   SAT   COLD

今朝柏仲又7點多開始嘈, 但我都開始可以佢有佢喊我有我瞓了, 只係佢D喊聲會透入我夢入面囉! 差不多8點起身梳洗返工, 今日都忙呀, 冇法啦明天又要OT去嗰咩鬼假人行人坊, 都要做preparation! 好在都有時間做吓自己嘢, 就係找柏仲的1歲相架D相出嚟曬啦, 選好整埋啱size就放工攞去曬, 再去買埋飯就回家, 食咗飯就執拾吓叫笨元溫咗陣書再揍佢去乒乓波, 我就要去攞相啦, 再周圍行吓D超市呀咁, 夠鐘就買埋雞蛋仔再去接笨元, 撘地鐵返嚟後先去買米線, 等嗰時又去咗759 shopping, 咁又洗咗錢啦, ! 回家後再齊齊出去借書, 因為要做好嗰本讀書報告, 食完米線後只係做得少少咋, K.O.哂佢地瞓覺先有得休息!

沒有留言:

張貼留言