2015年1月5日 星期一

5/1/15


5/1/14   MON   COOL

今日又要返工啦, 朝早如常要捉醒阿笨啦, 柏仲熟睡中, 揍咗子元上校車就返上樓食吓我D倉鼠糧脆片早餐啦, 柏仲醒咗就餵佢啦, 執好嘢就出門口, 好彩撘到架42, 入到去放低柏仲我就走啦, 反正都唔食早餐! 返到公司都係做吓嘢, 老細返嚟同佢傾吓annual dinner D, 最終佢都係九唔撘八架, 話人多叫佢cutD商會唔好請又唔出聲, 吓吓都一圍架嘛, 但個阿媽請親戚嗰D, 一兩個都話人地多, 比我係佢阿媽, 真係想生舊叉燒好過生佢! 佢走咗咪齊齊係到鬧佢囉, 真係比佢激死! 下午都係做吓自己嘢啦, 忙吓忙吓咁都唔知自己做咗咩! 放工返去阿媽到接笨元啦, 笨元梗係搞搞震啦, 都真係令人激心架! 返到屋企叫佢沖涼先, 我就整餸, 條友又沖得勁耐啦可惡! 到我沖好涼又掛住幫佢睇功課忘記咗D飯燶咗少少, 8點唔洗開到飯, 洗埋碗都未夠9, 又要幫子元搞埋D手尾, 我真係覺得自己冇停過! 9點幾又到柏仲要食奶, 哄唔掂佢瞓交比老公, 都係扭, 就由佢喺床喊囉, 唔洗5分鐘瞓咗! 終於有得抖, 但我11點未夠已經瞓, 超攰!

沒有留言:

張貼留言