2015年1月24日 星期六

24/1/15


24/1/15   SAT   COLD

今日除了返工, 就是悶悶在家的一天了! 朝早餵咗柏仲我就出門口, 因為仲要過學校同子元攞番個功課袋, 真係頂佢唔順, 功課袋都漏得! 攞完就去買埋早餐返公司食啦, 跟住都係做吓自己嘢, 星期六係要hea吓架, 不過都有做吓公事GE, 話哂下星期日就Annual Dinner, 好似好多嘢都未做咁! 老公差不多1點先揍到柏仲上嚟, 所以只係玩得一陣咋, 跟住又要返屋企! 返到去都係整嘢食先, 食完陪佢玩陣, 我又要抺吓地咁, 3點多就要打暈佢, 不過佢又係到喊, 抱住就收聲, 所以由佢喺床喊, 10分鐘左右就收聲瞓咗啦! 我就做吓家務啦, 5點幾又醒咗啦, 又要陪住佢, 唔多肯自己玩! 老公同笨元去完踢波又再出去旺角大球場睇波, 所以冇咁做返, 7點幾我就煮咗粥比柏仲食咗先, 等老公回來後我地先打邊爐, 其實只係琴日食咗米線, 琴日買嗰D餸又可以打邊爐咪食咗佢囉! 不過齊齊沖得涼都晏, 所以先K.O.咗柏仲先打, 食得嚟都10, 超勁攰到碗我都唔想食, 喺梳化瞓咗, 電視都睇唔到, 瞓到11點幾就醒啦, 睇埋個尾就瞓!
<第一次去睇波!>
 

沒有留言:

張貼留言