2016年1月10日 星期日

10/1/16


10/1/16   SUN   COOL

今日如常咁8點上畫班, 但大家都好慢手慢腳, 結果9點先上到巴士! 咁揍咗佢我地就去食早餐呀, 買吓嘢睇吓嘢等等, 夠鐘就去接佢啦, 返到屋企快溫咗一陣英文, 老公就帶佢去踢波, 柏仲已瞓咁我可以睇住電視摺吓衫, 不過未摺完佢又已經醒, 好在肯坐定等我放好衫, 再坐巴士出去找佢地食晏, 咁啱幸福邨嗰消防局有示範做緊, 又可以睇吓先去食飯, 食完就返屋企繼續努力, 老公睇住仲仲先, 我同子元溫到咁上下佢就要入去買飯比嫲嫲, 咁我都放子元睇吓電視先, 7點幾老公打嚟話佢而家先返出嚟, 不如喺出面食埋米線先回家, 咁我地推住佢出去囉, 由於有點亂, 出咗去先發現冇帶我自己個袋, 好在有帶電話, 就打比老公囉, 咁佢有錢有key就算啦, 食完去買埋雪糕食先回家, 返去沖好涼仲仲瞓先, 子元再要溫吓書做多少少練習, 我都11點到先可以沖涼, 真係攰爆! Hea陣都瞓啦明天又要早起!

沒有留言:

張貼留言