2016年1月5日 星期二

5/1/16


5/1/16   TUE   COOL*

今日柏仲都係好好瞓, 我揍子元上校車佢都未起身, 要我返上樓叫醒佢呢, 快快手換好校服返學啦, 今日著西服look又唔同feel! 老公今日唔一齊揍啦, 只係送到我地去車站, 入到青衣都係去咗食早餐先, 今日食麥當勞, 不過柏仲都係食好少! 差不多9點就慢慢行返學校, 按門鐘入去, 柏仲都係乖乖跟住書記姐姐入去, 咁我就安心去撘巴士返工啦! 今日終於閒落嚟, 可以閒閒地做吓自己嘢又做吓公事啦! 午飯後睇吓電視咁, 下午又係hea吓啦! 係放工前忙一忙, 搞到又遲咗收工! 都係返到去惠康買咗D餸就返上去, 婆婆投訴子元唔合作, 做功課又慢, 佢個放假mood都仲係未趕得走, 下星期都考試, 點死! 我返得去煮飯等老公回來食完都8點多, 洗碗抺地, 等佢地沖好涼柏仲瞓覺, 我又要沖埋涼先睇子元功課, 佢數學的時鐘同日期唔多掂, 好在數學最尾先考! 今晚睇哂功課都10點多, 我寧願佢快D瞓啦, 明天要考中作, 聽天由命啦!

沒有留言:

張貼留言