2016年1月23日 星期六

23/1/16


23/1/16   SAT   VERY COLD   4

今日射咗波, 早上順手去睇埋醫生, 襯都未凍得咁緊要, 要快D去睇咗醫生先, 唔係太嚴重備定藥都要, 過到去都冇咩人, 等一陣就有, 睇完攞埋藥就喺九龍城食埋早餐, 諗住反正出咗嚟, 不如去埋旺角買嘢, 我主力想買波鞋, 我嗰對堅係爛, 買完本來想去買snoopy, 但仲未開喎, 唯有返屋企囉! 返去老公就K.O.仲仲, 我就好似好忙咁, 又要睇笨元功課又要做吓家事咁, 到兩點幾嗰兩父子仲瞓緊, 但子元又學乒乓球, 所以我帶咗佢過去, 老公3點幾打比我, 咪買埋嘢返去比佢食囉, 咁就轉更佢去揍子元跟住過AEON陪子元玩卡機, 我就喺屋企揍住仲仲, 摺哂D衫執埋D, 因為約咗今晚去程家打邊爐, 係又打, 哈哈! 6點幾出門口過去, 由於今晚預咗的士走所以都冇帶車仔, 過到去都係細有細玩我地有我地setup, 邊食邊等子慧佢地8點幾過到嚟, 不過今晚我打得冇咁自在啦, 因為柏仲係到搞搞震啦, 食完都比佢地玩咗一輪先走, 但回程就慘啦, 冇的士截要行去撘地鐵, 我們仲要轉小巴返入去, 又係要等車, 大風到呢! 返到去柏仲已沖涼, 食奶就瞓得, 子元就要沖埋先, 我地hea吓都12點幾1點先瞓!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言