2016年1月26日 星期二

26/1/16


26/1/16   TUE   VERY COLD

今日老公要出差啦, 今晚就得番我一個頂! 朝早凍到隻嘢咁, 一定要同子元換校服, N咁多件衫要著, 等佢著得嚟都天黑, 仲要企喺暖爐前著先掂, 好在仲仲未醒我可以快手揍子元落去, 但上返嚟就見到仲仲擺哂pose咁企喺到, 又唔識著褸, 好在我開哂暖風機唔太凍啫! 快手同佢換校服食奶啦, 老公仲懶洋洋咁未捨得起身, 我就好忙囉, 仲仲飲奶時先梳吓個頭, 又要執好嘢 出門口, 叫做趕得切8點班車, 8:20入到去啱啱好, 不過入學校時老師話婷婷未有醫生紙, 結果被遣返, 坐咗喺校務處等, 本來諗住幫佢揍出去荔枝角等婆婆嚟接, 但都係唔好啦, 我都想hea! 今日仲未有mood做正經嘢, 都係做吓自己嘢, 午飯凍冰冰都係要去買飯架啦, 食飽睇吓電視, 下午都係做自己嘢, 都係好凍, 凍到唔願郁! 放工閃人本來想去美孚街市買餸架, 但真係太凍, 都係快手撘巴士返去喺樓下惠康買就算, 但行返去嗰段路又落住雨粉, 真係要跑住返去! 返到去執吓嘢先, 阿媽就落樓去執D藥同開奶茶, 我就準備煮飯嘢, 今晚阿媽喺到食, 咁佢可以睇住佢地我先煮囉, 8點前已食完, 咁佢就返屋企, 我先洗碗抺地, 8點幾同佢兩個沖埋涼, 仲仲食咗奶就瞓我就睇子元功課, 書又冇同佢溫, 好在上學期都就完, 放埋年假先再努力啦! 搞掂佢我先沖涼, 佢自由時間冇話睇電視, 反而係到畫嘢, 估佢唔到呀! 沖好涼陪埋佢上床瞓我又要摺衫啦, 邊摺邊想瞓, 但摺好又想瞓埋電視, 結果又喺梳化瞓咗大半個鐘, 好在有蓋被, 一醒咪馬上執嘢入房瞓囉, 超凍呀我真係蓋住被都凍!

沒有留言:

張貼留言