2016年1月1日 星期五

1/1/16


1/1/16   FRI   COOL

今日覺得自己精神狀態真係超差呀, 冇辦法啦真係年紀大, 通到呢個程度GE頂已經超咗極限! 柏仲都算比面, 8點幾先醒, 但我真係冇力理佢, 只係換咗片同沖咗奶, 咁子元又起咗身喎, 咪叫子元睇住柏仲算, 我地到11點左右先肯起身, 因為佢地都肚餓啦, 要起身梳洗去食飯, 但出到廳見到好似打完仗咁, 真係執死人! 近近地去咗美心食咋, 呢排好似好食咗嘛! 食完返去都係溫咗書先, 我真係拖住一副疲勞的身軀嚟同佢溫, 都係叫佢讀一次, 字佢就係唔多識寫, 但都係叫佢將錯GE抄多兩次咋, 再比埋練習佢做我就上咗床瞓, 瞓到死咗咁, 好在老公帶咗兩隻仔出街, 咁我可以好好咁瞓, 我真係好好瞓呀, 瞓到差不多7點先起身, 知老公約咗程生佢地今晚上去打邊爐, 咁就換衫執嘢出門口啦, 老公入咗去買飯比嫲嫲, 咁撘42出嚟我咪去巴士站join, 等緊車時有架46X埋站, 突然有架私家車駛咗喺巴士面前喎, 根本就阻住架巴士出車, 仲要大聲夾惡, 你擺到明係違例泊車啦, 都仲要咁, 最終搞咗5分鐘都唔掂, 又有架鐵馬嚟咗喎, 咁我咪行前D同架警察講係架巴士埋咗站架私家車先駛埋嚟阻住囉! 因為我架42到啦咗, 所以我都冇得睇埋個結果, 比我係乘客實落車小爆個私家車司機! 過到去程生到先去買埋牛肉同菜, 仲買咗麥當勞先上去, 開好陣整好嘢就比佢地食, 我地就慢慢滾滾吓啦, 不過又要顧住柏仲, 都好難食得安寧, 食完hea吓到11點要走啦, 我明天仲要返工呢!
 

沒有留言:

張貼留言