2016年1月22日 星期五

22/1/16


22/1/16  FRI   COLD

今日都係如常返學啦, 朝早都係咁揍子元返學啦, 今日都係唔洗趕接婷婷更, 可以晏D先入到康傑, 揍咗仲仲返學就買早餐返工啦, 都係做吓嘢咁啦, 午飯後去咗買餸, 今晚打邊爐仲有嘢未買, 下午要開會, 開到都唔願走, 我就心急如焚, 因為要趕住去接細路嘛, 我仲要返屋企攞埋游水嘢先去接佢地, 好在都唔係遲好多, 我已經極快速返去, 趕得切6點半前去接更, 今日老公放工都遲咗嚟唔切, 最終我同慧婆婆兩大揍住4個小朋友去換衫, 堅係辛苦囉, 我要揹住仲仲同佢兩隻嘢換, 好在佢地自己都換到大部份, 係要執嘢囉! 幾經辛苦揍咗佢地去泳池, 老公就剛到泳池, 可以幫手攞D, 揹住仲仲真係好攞命! 今晚係打邊爐, 不過都要準備, 仲要煮咗嘢比仲仲食咗先, 開餐前打暈佢, 就可以輕輕鬆咁打邊爐! 食到10點幾先執嘢, 我攰到地都冇抺囉! 沖完涼瞓覺!

沒有留言:

張貼留言