2016年1月13日 星期三

13/1/16


13/1/16   WED   COLD
今日凍咗好多, 我又瞓得唔好, 精神狀態差時, 兩隻細一唔合作我就發作, 結果一朝早已經變咗顛婆, 罰咗柏仲冇得落樓送校車, 子元就比我鬧到喊, 不過出咗門口同佢再解釋都明! 返上樓再鬧番隻豬仲, 都唔知佢明唔明定係扮傻! 搞掂出門口剛趕到巴士, 入去交完更送咗佢地入去, 同龍校長吹咗陣水就返工啦, 今日都係返半日, 雖然返去都係要做大掃除, 但原來返半日的感覺超正, 朝早好忙碌咁清好D嘢先, 1點閃人買個飯返去食完摺埋衫開工, 清潔埋嗰半個廚房都差不多2個鐘, 跟住到廁所啦, 抺緊時子元返咗嚟, 就叫佢清潔好自己房, 今晚比佢貼揮春, 所以佢都好合作, 清潔好就同佢對住數學D練習, 我話佢有一條做錯, 但原來係我睇錯, 佢竟然喊喎傻豬, 我下次都要小心D! 等老公返到嚟, 就出街食飯, 去咗深水涉食蛇羹, 跟住去茶記食小菜, 再去松記食糖水, 好滿足咁返屋企了, 快手沖涼瞓覺, 我都係好忙, 開票呀, 執拾呀, 11點先沖到涼! Hea12點幾才瞓!




 

沒有留言:

張貼留言