2016年1月14日 星期四

14/1/16


14/1/16   THU   COLD

今日終於又正常番少少, 柏仲半夜爬過上嚟, 搞到我又瞓得唔好! 起身仲天黑黑, 真係好易唔知醒! 兩位少爺順利出到門口, 揍咗子元上校車返上樓又趕住執好嘢出門口啦, 老公起身太慢, 同唔到我地一齊出門口, 因為我要趕到7:50班車, 其實返上樓得10多分鐘架咋, 真係顛趕! 好在都趕得切, 咁就8:10已經入到去, 其實遲一班車可能都OK, 真係要找日試試, 因為實在太趕! 入到去都係比佢地玩吓啦, 夠鐘就入去, 兩個而家都好乖豬啦, 自動自覺! 買埋早餐返公司, 今朝都唔算忙, 做吓自己嘢又做吓公事咁啦, 係老闆們點幾已返到, 搞到我地冇得睇電視, 可惡! 下午又係咁開會, 好在我都唔係好關事, 始終高層開會嘛唔關我事! 期間都出出入入去reportD事咁啦, 5點幾都未捨得走, 唔理咁多啦, 我要返去交更! 由於冇食tea好餓, 經過巴士站去咗買燒賣, 嗰位老細問我係咪ALEX老婆, 我都比佢嚇一嚇, 佢話佢係MO記的同事呀, 仲請我食嗰串燒賣, 嘻嘻! 不過咁多年佢都仲認得我真係好西利! 買埋餸返去交收完阿媽就收工啦, 今日老公去踢波, 所以得我同兩隻豬食, 買咗雞柳煮意粉加三文魚同露筍, 煮嗰時都係要時間嘛, 兩個喺出面就成日打架啦, 好煩! 7點幾煮起有得食, 子元勁捧場, 要添呀, 柏仲臨尾就要我餵! 洗好碗抺好地, 嗰兩隻就係到搞事啦, 8點多完成好就睇陣電視先同佢兩隻豬沖涼, 打暈咗柏仲就睇一睇子元D, 然後我先去沖涼, 打後仲有好多嘢做, 摺衫啦, 洗杯袋, 奶樽啦, 邊做邊睇電視, 等到11點都未見老公返, 原來佢踢9點喎, 我仲以為佢踢7點添! 等到佢回來都12, 頂唔住要瞓先啦!

沒有留言:

張貼留言