2016年1月2日 星期六

2/1/16

2/1/16   SAT   COOL
今日子元節目豐富, 朝早去體操, 我都唔知醒, 8點多才齊齊趕, 只可以買個包在巴士上食, 揍完佢我就返工, 差不多放工老公就揍咗仲仲上來, 我地去買飯團返屋企食, 行到一半就要抱, 以為佢好快瞓啦, 點知根本就唔係, 仲要呃我抱足佢全程又唔瞓, 返到屋企叫佢瞓佢就話坐定定, 咁咪比佢食埋飯先瞓囉, 都陪咗佢半個鐘先瞓著! 跟手我就要的起心肝執嘢, 主力係執玩具, 因為要整理吓, 柏仲成日攞D唔啱佢玩GE嚟玩, 不過執吓又抖吓咁, 結果執到柏仲瞓醒都未執完, 好在都近尾聲, 不過又要摺衫啦, 好在柏仲見玩具執咗位, 都係到勁探索, 搞掂就準備入沙田晚飯, 老公同子元踢完波就直接自己入去, 我同柏仲出去撘86, 撘咗差不多一個鐘呢! 入到去都係食餐飯啦, 柏仲又係到扮怕羞咁chok可愛囉! 8點幾撘車返去沖涼瞓覺, 明天唔洗畫班, 可以瞓晏D, 所以我地就夜D瞓啦!

沒有留言:

張貼留言