2016年1月8日 星期五

8/1/16


8/1/16   FRI   COOL

今日得我一個朝早要搞掂哂兩個, 仲仲都早起身, 咁快手叫埋子元起身梳洗, 同柏仲換埋衫先揍子元落樓上校車, 跟住返上樓執埋嘢就出門口, 由於約咗程太喺學校門口等, 所以又唔洗專登出去撘44, 咁就照撘46X入去, 都趕得切交收婷婷, 但佢又係想喊咁囉, 有時真係搞到我好衰咁! 入咗學校我就返工啦, 今日都唔算太忙啦, 做吓公事又做吓自己嘢啦! 午飯後睇吓電視咁, 冇咩特別! 下午又要做我最唔願做的填表工作, 堅係攰呀! 好在準時放工, 因為要過去買定餸, 再去小童接更阿媽可以回家, 柏仲喺小童有嘢玩就好D GE, 接咗佢兩個就去換衫啦, 準時去到泳池, 佢地入咗去我就返上樓煮飯, 今日得3個大人食咋, 所以都唔係煮好多嘢, 柏仲又出奇地合作, 自己肯喺廳玩! 上到嚟子元沖咗涼先, 敏瑩就食咗飯先沖, 跟住佢地又係咁睇電視啦, 洗好碗先食咗蛋糕, 因為今日敏瑩生日嘛, 跟住先抺地, 柏仲又同婷婷一齊洗白白呢, 11點多佢地閃咗我先K.O.好佢兩隻嘢再沖涼瞓覺!
 

沒有留言:

張貼留言