2016年1月17日 星期日

17/1/16


17/1/16   SUN   COLD RAIN

琴晚實在太夜瞓, 但柏仲都可以咁早起身, 實在太過份, 搞到我7-8點根本就瞓得唔好, 快手搞掂出門口, 但趕唔切巴士, 最終撘的士, 又大雨喎, 好濕! 揍咗佢地上去就去食早餐啦, 之後老公又去買吓嘢咁, 由於想去廁所, 咁近近地又上咗阿嫲到, 柏仲又可以同佢玩啦! 揍埋子元就回家, 老公打暈仲仲, 我就趕子元去做功課, 之後佢咪勁睇電視囉, 考完試就放佢一次啦, 我就好努力咁改柏仲條褲, 其實只係喺褲頭加橡筋, 但對我嚟講呢D嘢真係最難, 加上冇必先利其器, 足足搞咗一個鐘, 仲有兩條等住我架, 但由於已經2點幾3, 就去食嘢同諗住出街, 但食完嘢都3點幾, 老公話出尖沙咀但車程都個幾兩個鐘, 咁諗諗吓就不如返屋企, 係子元提出! 但我想去超市買嘢, 於是過咗惠康囉, 一買又買咗二三百蚊, 不過都抵買, $300$30, 子元買買吓急V, 老公就比條key佢自己返去疴, 個衰豬又OK, 去完識得打電話嚟講聲, 等我地唔洗擔心, 咁就繼續買啦, 返上樓後都係收拾執吓嘢囉, 老公就瞓咗覺, 6點多要起身啦, 因為約咗阿媽佢地食晚飯, 都係去番長沙灣, 但阿妹選親的餐廳都係D貴夾唔飽又唔係特別好食, 係咪大家D飲食習慣差別咁大呢! 柏仲有D攰都扭係都要我抱住食, 攞命! 食完飯返上樓切蛋糕, 9點多回家快手K.O.哂佢地我地就可以做自己嘢啦, hea12點幾先瞓呢!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言