2016年1月6日 星期三

6/1/16


6/1/16   WED   COOL

今朝柏仲終於早起了, 可能知道今日要痴車坐早出門口, 所以早點起身, 子元亦都一早搞掂, 咁算順利出到門口, 又快快返上樓揍仲仲出去美孚同程生會合, 都有點趕架, 因為要7:50出到去, 真係好趕! 8點左右已經入到學校門口, 其實真係有D, 佢兩隻豬玩足半個鐘先入得學校, 程太8:20要走啦, 婷婷有D扁嘴架, 但都叫做OK , 終於入得學校啦, 仲仲可以一齊入去喎, 咁我唔洗又再等, 去食個早餐就返工, 又收到學校電話, 我仲以為話仲仲扭計添, 原來係話仲仲都冇咩異樣, 今日可以放11:30, 同埋如無意外下星期可以放12點了! 今日都算好hea架啦, 朝早都係吹水做吓自己嘢, 午飯後睇陣電視, 下午要開會, 好在只係開咗一陣, 都係要做吓公事咁啦! 放工買埋餸返去, 阿媽都幫子元再溫吓書先, 因為有我睇住仲仲嘛, 琴日試過揹住佢煮飯, 佢今日都要我揹啦, 但揹一陣佢又要落地架喎, 煮咗陣阿媽都未走老公就回來, 快手煮埋個飯就開飯, 期間佢地沖好涼, 咁最快8點半K.O.咗仲仲我就可以幫子元溫書睇功課, 叫做go through咗個中文, 而家係未比數學佢做! 10點多佢瞓先, 我仲要摺衫執嘢等等, 11點終於可以坐定定睇電視! 老公明天要返大陸, 仲要最少3, 我又要單打獨鬥, 又去林醫生到覆診又要去體操又要溫書, 星期六日都冇人幫到我, 加油!

沒有留言:

張貼留言