2016年1月17日 星期日

16/1/16


16/1/16   SAT   COLD

今朝老公要帶子元去踢比賽, 所以朝早早過我起身, 揍哂兩個仔出去, 因為去青衣北踢, 所以放咗仲仲去嫲嫲到, 因為今日落雨又凍嘛! 我就8點幾先起身返工, 今日都做公事架, 夠鐘就放工, 買個午餐先返去, 因為老公會食埋飯先返, 食完仲要摺埋衫先! 2點幾三隻嘢返嚟啦, 老公先打暈仲仲, 子元就換衫去打乒乓球, 仲有執埋今晚出去D, 約咗敏瑩佢地行深水涉, 然後上佢地屋企玩! 仲仲瞓咗, 老公揍咗子元去乒乓球, 我可以好好地做埋家務, 其實都係有一堆衫等我摺啫! 仲仲4點多醒咗, 咪慢慢執埋嘢先出去囉, 同佢做埋功課先, N都有功課架, 我又唔想幫佢做咗就算, 都係開枱開櫈比佢坐好做, 雖然只係10分鐘內仲係捉住佢手仔做, 但都算係個開始! 搞掂就出門口, 約咗直接喺深水涉到等, 慢慢撘巴士行過去, 之後主力陪佢地睇嘢, 因為要買禮物比敏瑩喎, 子元就買咗幾盒假,lego的人仔囉, 亦幫柏仲買咗要交番學校的揮春, $20/8張啱啱好! 終於行完買好嘢, 就撘6C返去, 不過由於今晚等最平壽司, 所以先食咗車仔麵先! 返到去就梗係玩啦, 不過小朋友們全部要沖涼先, 唔知今晚玩到幾點嘛, 差不多時間就我同程太落去買壽司, 買完返上去都9點多啦, 食完壽司再食公仔麵, 好滿足! 子慧跳完舞後join, 所以食完佢地就一齊入房玩, 係要睇住兩隻細囉! 我地大人就睇番勁曲金曲, 真係好好笑, 睇到差不多12點真係要走, 好攰啦! 返去快手沖涼瞓覺!
 

沒有留言:

張貼留言