2016年1月24日 星期日

24/1/16


24/1/16   SUN   SYPER COLD   2

今日真係超級凍呀, 但朝早我地都要全家總動員出動出去, 因為子元要畫班, 著住褲都係好凍, 過到長沙灣都好凍, 揍咗佢地上去就去試重開的創發, 不過行返過阿媽嗰邊, 都幾大風呀! 之後再去買包書膠, 再買今晚打邊爐的雲吞, 就去接佢地放啦, 敏瑩今日早走趕下場去小童, 我地都一齊走, 反正子元都畫完, 諗住打的架, 但第一架上咗車先拒戴, 話佢過海架喎, 唯有再截, 好在有架好的, 見我地又大又細又車仔都肯載! 返到去都冇咩特別嘢做, 都係執吓嘢啦, 就係執極都執唔完, 老公哄仲仲瞓, 例牌自己都瞓埋啦, 我同子元執咗個書櫃先可以放到新書, 跟住又要包好哂佢D新書啦, 2點到去買午餐, 都係去大快活買咋, 但勁多人囉! 我地食到咁上吓仲仲都起咗身啦, 咪比埋個飯佢食囉, 但餵GE時候子元又同柏仲玩, 結果食到尾倒瀉咗, 子元比我鬧到隻嘢咁囉, 冇咗D飯我又要整番熱琴日個粥比柏仲食囉! 終於食完開始換衫執嘢, 4點幾出門口過去子慧到, 又打邊爐呀, 打足3日真係第一次! 過到去佢地玩吓先, 老公去咗葵芳買衫, 因為星期二佢要小明上廣州, 冇抵冷的衫呀所以點都要買! 之後都係等埋程生佢地嚟到就開餐啦, 其實7點幾已經食到八成, 咁又收到風明天學校停課, 所以就唔洗咁趕回家, 仲可以玩吓先, 9點多先開始著衫走, 由於只係唔洗返學但係要返工架, 大人都要休息! 返去沖好涼就K.O.哂兩隻嘢, 我沖好涼都只係hea, 只係找找明天著的衫, 因為Annual Dinner,, 點都要諗諗點! 之後完全唔想摺衫等等, 攰就瞓啦!




沒有留言:

張貼留言