2016年1月15日 星期五

15/1/16


15/1/16   FRI   COLD*

今朝兩隻豬仔都算合作, 快手落到樓上校車, 不過因為落雨, 又要抱仲又要攞傘都幾麻煩, 返上樓快手搞掂就出門口了, 老公照樣慢慢唔同我地一齊出門口, 順利趕到車, 8:10入到去, 近呢幾日兩個都乖咗, 仲仲見書記開一邊門時已經會拖住我, 等服務生入哂就入去, 唔會再周圍跑, 真係出乎意料! 揍咗佢地入去, 因為要去銀行換簿又要入票, 所以先去食個早餐, 等銀行一開門就可以去處理! 搞掂就返公司, 朝早都唔算好忙, 做吓自己嘢咁, 午飯後睇吓電視, 跟住下午又繼續做嘢啦, 本來都閒閒地, 點知臨放工前先整D煩嘢, 搞到我遲咗走, 星期五係好趕架嘛, 今日我又要去美孚大家樂買$88燒雞餐, 5:50行到去, 6:02, 6:10返到屋企, 我都覺得好神速, 執好嘢就撘小巴去小童接佢地, 望見自己身上有7個袋, 我諗路人會覺得我好搞笑囉! 上到去見到老公已到咗, 咁可以幫手睇住仲仲囉! 等佢地出嚟執好嘢就可以出發行去換衫, 因為怕落雨我都冇帶車仔, 只用揹帶揹仲仲咋! 過去換好衫就去泳池, 剛好入得! 外星人上哂太空船我地就可以回家, 先同仲仲沖好涼, 老公整D飯佢食我就沖涼, 今晚唔洗煮飯所以我比較free, 等佢地上到嚟, 忙忙亂亂咁去沖涼啦, 所以早D打暈仲仲, 就可以開飯啦! 用焗爐整番熱D, 真係好正! 吹水食飯係人生最好享受! 吹到都差不多10點先執嘢, 唔係太多嘢食, 10點半前已經可以抺埋地, 再埋吓數咁, 佢地11點前就要攞車閃啦! 我都好攰啦, 但都睇埋套你們被包圍了才瞓!

沒有留言:

張貼留言