2016年1月4日 星期一

4/1/16

4/1/16   MON   COOL
今日係柏仲第一日返學的日子, 我都覺得自己有點緊張! 朝早老公要煮午餐盒比子元, 所以同我一齊起身, 佢有佢煮我有我梳洗同捉子元起身, 都準時出到門口, 返上樓見仲仲都瞓緊, 但因為要預番時間入青衣, 但見一定趕唔到撘44, 咁就不如撘番46X, 車密D易跟D, 換好衫食埋奶, 攞好書包梗係要影吓相啦, 出到lift口又影吓相, 入到去太興食早餐又影, 跟住一路行去學校又影, 真係好開心! 去到學校門口梗係要影啦, 9點多佢地早會操完咗就可以入去, 吳老師同陳副校都出嚟迎接柏仲, touch wood佢都好乖, 只係周圍望清楚咩事! 陳副校都趕我地出去啦, 咁我地都好合作GE! 之後老公就返工, 我就去銀行入埋錢先返工! 今日公事超忙, 真係差不多冇停過, 午飯吳老師打嚟報告吓柏仲今日情況, 話上英文堂時都好專心, 不過就唔多肯坐定同玩每樣嘢都唔玩得耐, 另外又成日要痴住吳老師, 玩玩吓又會去搵佢, 食茶點食一塊餅又想去玩唔肯坐, 要吳老師guide, 飲嘢時飲咗奶又唔肯飲水囉! 總括柏仲都算合作架啦, 慢慢嚟啦! 午飯後下午又要開會又十萬樣嘢做, 放工都未做得完, 返到去只在附近惠康買D餸返去煮咋, 8點幾完成哂所有嘢, 柏仲先西利, 2點幾瞓到6, 可以8點半再瞓, 叻豬! 我又要跟功課, 子元又話眼瞓, 所以比佢瞓啦! 搞掂埋柏仲的回條, 摺埋衫都11點啦, 我真係勤力過7-11!








沒有留言:

張貼留言