2016年1月29日 星期五

29/1/16


29/1/16   FRI   COOL RAIN**

今日都係忙忙亂亂咁出門口啦, 因為柏仲一早醒咗, 又要同埋佢落去, 我都唔同佢換衫啦, 著件褸就行! 子元順利上咗校巴啦, 返上樓同柏仲換衫返學, 撘到8點班車, 但因為落雨又等唔到小巴, 所以過哂8點半先返到去, 程太要自己揍婷婷入去, 好在佢都趕到返工啫! 今日係開生日會, 唔知柏仲玩咗咩呢! 買早餐返到公司都係hea吓唱吓水啦, 午飯後去咗萬寧shopping, 睇中咗D洗頭水呀等等平可以買, 下午都係做吓自己嘢啦, 老細返咗一陣比佢簽吓嘢咁佢就走啦, 明天佢就全家返老家, yeah! 放工即閃返屋企, 執好間屋整埋少少餸先出門口去小童接更, 仲仲同D小朋友玩緊, 當然實有爭架啦, 不過最搞笑係話哥哥放啦要走啦, 佢有扭之餘仲要去放番好D玩具先上車, 真係好可愛! 齊人執好嘢就過去體育館換衫, 但因為更衣室又有幾個姨姨係到, 佢地要求子元去番男更衣室換, 咁我都算啦, 相信子元應該OK GE! 同敏瑩換好先出去同佢會合, 執番好D衫再過去泳池, 睇住佢地入咗去我就返屋企煮飯啦, 呢一個鐘入面做咗好多嘢, 先煮咗飯同蒸蛋, 然後就同仲仲一齊沖咗涼先, 跟住再餵仲仲食咗飯先, 我就再蒸魚炒菜, 佢地上到嚟主力是Fiona同佢地沖涼, 我同程生就開飯啦, 3個外星人沖好涼就食飯, 食完佢地就入房玩, 我地就吹吓水啦, 柏仲喺開飯前已經比我K.O., 食到9點幾執碗洗碗抺地, 10點多時突然有人拍門, 原來係老公返嚟呀, 今晚有船就提早咗返, 好嘢! 佢地10點半閃, 我就煮丁麵比老公食佢就沖涼, 子元就已經瞓咗! 今晚有人一齊暖住我半夜真係冇凍醒呢, 嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言