2016年1月28日 星期四

28/1/16


28/1/16   THU   COLD RAIN

今朝柏仲好好瞓, 所以子元要自己落樓啦, 咁啱對面個婆婆出去, 就叫佢幫吓眼睇住, 我執定嘢等仲仲起身就換衫返學, 都有D趕架但好在冇咩雨, 冇咁狼狽! 返到學校就接手啦, 然後我就買早餐返工啦, 返到公司都係做吓自己嘢, 午飯後都係睇電視, 下午真係要做吓嘢啦, 4點多收到阿媽電話, 話子元仲未返到屋企, 真係涼一涼呀, 打比校車姨姨話正常時間落車, 再打比月希媽, 話子元同月希一齊返上樓, 咁仲驚! 再打比阿媽問時, 就收到管理處打上嚟話子元喺管理處, 原來佢拍門冇人應佢就返咗落去等, 以為婆婆唔喺屋企, 咁最終佢都安全返咗上嚟, 真係嚇到我個月涼哂呀! 叫咗阿媽以後開定門等佢, 唔好再咁嚇我! 放工去美孚街市買埋餸先返去, 堅係貴囉, 魚反而平過超市, 但菜真係貴, 菜心$24/, 咁我又買埋明天的餸, 明天唔洗咁趕! 返到去都開始煮飯啦, 由於佢兩個一齊玩就嘈, 所以叫咗子元入嚟幫手煮飯, 婆婆睇住仲仲又OK, 7點幾食得飯, 之後都有點趕, 因為叫子元執玩具時佢就掛住睇電視, 最終都係要我出手, 跟住叫佢同仲仲入去沖住涼先囉, 我快手抺埋個地就接仲仲出嚟抺身食, 食奶瞓覺! 子元話明天冇嘢要執, 就叫佢執好校服刷定牙, 比佢睇陣電視先瞓囉, 我就要摺衫啦, 又要執掂仲仲個書包, 因為我仲未帶揮春呀毛巾呀嗰D, 仲有回條喎, 仲有同老公喺whatsapps傾陣啦, 搞得嚟可以休息時已11, 叫做可以坐定定睇你們被包圍了大結局! 12點瞓覺!

沒有留言:

張貼留言