2016年1月21日 星期四

21/1/16


21/1/16   THU   COLD

今日都係如常咁返學返工啦, 不過今日唔洗趕巴士, 因為婷婷被請假, 佢生唇瘡, 但學校近來又有水痘咁, 所以比較緊張, 我唔洗接更就可以晏D先返去, 唔洗企咁耐某程度上都好喎! 跟住我就買早餐返工啦, 快快手手做D嘢又要出門口, 要過商會開會, 過去食個lunch, 跟住上去做嘢, 好多嘢寫好多嘢抄架, 老細今日又請病假喎, 叫咗副嗰個開, 其實都快手GE, 但開完佢地又掛住吹水, 搞到我都係4點多先走得, 快手返去幫老公去郵局攞robi, 然後再去買餸, 返到去換好衫都係整餸, 襯阿媽未閃就整咗先, 兩隻細喺出面真係會整到好亂, 佢地破壞力真係好強! 老公7點返到就差不多開得飯, 早點食完就洗碗抺地, 佢就同兩個細沖涼, 不過之後我就愈來愈燥底, 係咁發脾氣, 因為我係咁忙但佢就好似完全唔識自動自覺幫手咁, 總之一見佢打機我就想掟爛部機, 我想佢去望吓屋企有咩係佢可以自動去做, 唔係我叫先識做, 係咪唔叫就唔識食飯唔識疴尿, 好似洗杯袋咁, 係咪可以自己攞嚟洗, 真係要我好SAD, 佢先識主動少少去洗奶樽, 為咩呢! 最終我叫做唔算發到好大咁, 自己邊洗杯袋邊喊, 但都係冇人理我, 喊完叫做抒發咗啩, 出番廳都係要做嘢架啦, 咁去沖好涼, 子元又要做埋佢個視藝囉, 搞到10點幾先瞓, 我就邊睇明珠邊睇摺衫啦, 兩機衫都摺到攰, 但又有衫洗緊, 冬天部洗衣機真係停唔到! 睇埋你們被包圍了就瞓啦!

沒有留言:

張貼留言