2016年1月31日 星期日

31/1/16


31/1/16   SUN   COOL

今日一日都好頭痛, 都係晚上瞓得唔好囉! 8點多子元已換好哂衫出嚟, 咁我地都要快手D, 準時出到門口, 揍咗佢地上去我地就去食早餐啦, 然後就去買D家用品, 係欠子元的拖鞋未買到囉, 過年真係好多嘢要買! 終於買好就接埋子元返去啦, 點知上巴士嗰吓先發現佢個八達通冇咗, 漏咗喺畫室, 又要daddy上番去攞, 我就鬧到佢死, 因為實在係好可惡, 成日都係咁! 返到去本來想抺咗房個窗先比仲仲瞓, 點知拉到個簾都跌咗落嚟, 老公又要做工程咁裝番上去, 我要抺住出面先, 但抺得嚟老公又要揍子元去踢波, 冇時間哄仲仲瞓, 咁我12點幾開始哄佢, 但點都唔肯瞓, 我已經皮質純勁升, 最終冇再理佢, 但一話佢又喊好淒涼咁, 真係頂佢唔順! 之後我都冇理佢, 我有我抺嘢算, 之後仲仲又好乖自己玩, 咁咪好囉! 等老公買得飯返嚟食都差不多4, 真係好餓! 食完老公捉咗仲仲入房瞓, 我就捉子元去做埋D功課仲要執屋摺衫, 又換埋個床單, 做到6點先停落嚟, 個頭仲係好痛又瞓唔到, 柏仲瞓到7, 因為約咗程生佢地食CoCo, 最終我都要食止痛藥, 咁食咗又真係好快冇事, 不過只係唔想成日靠藥! 過到去Aeon佢地都到, 排隊等入去時子元敏瑩就去玩卡機, 食完就去行吓但都冇買到咩, 打的回家快手沖涼細嗰兩隻即刻瞓覺, 我地就睇電視睇到點幾呢!

沒有留言:

張貼留言