2016年4月10日 星期日

10/4/16

10/4/16   SUN   WARM   RAIN
今日如常咁揍子元去畫班啦, 跟住我地就去食早餐, 然後去咗惠康買嘢, 抬米抬飲品等等, 搞掂就去接番子元, 返到屋企叫佢做埋D功課, 我就做家務啦, 12點多老公捉仲仲入房瞓, 不過都係唔肯瞓要用武力啦, 子元做完功課就要溫默書, 其實都唔算好難溫, 但就係溫極都唔熟咁, 我已經好克制, 最終只係要佢溫咗中默先, 英默比佢明天再溫, 因為我想摺埋D衫先, hea, 我都係lazy架啦, 不過剛考完試未係好多嘢要溫, 佢功課亦OK就算! 3點幾仲仲醒咗, 收拾好就出去食嘢, 然後過荃灣, 愉景新城多嘢行又泊到車! 裝條咗都好多嘢行, 結果買咗好多嘢, , , 鞋等等, 都唔算亂買架, 有減價有平先買架咋! 去咗食一間泰國嘢, 叫咗4人餐子元又可以帶埋飯, 買齊嘢睇夠玩具, 8點幾9點要走啦, 返到去快手沖涼打暈兩個, 預備埋明天返工返學d, 都唔睇幾耐電視我都眼瞓啦, 老公要做埋公司嘢, 所以我自己瞓先啦!




沒有留言:

張貼留言