2016年4月13日 星期三

13/4/16


13/4/16   WED   RAIN

今日真係好大雨呀, 揍子元上校車已經濕哂, 所以都係換番條短D GE褲先返工, 揍咗柏仲返學就同老公食埋個早餐先返工, 落雨天都係地鐵穩陣D! 返到去都係做自己嘢先啦, 朝早都算平平靜靜GE! 午飯前早少少出咗去睇一睇醫生, 因為真係好多鼻水, 但睇醫生又貴, 所以去藥房配藥算啦! 跟住買埋飯先返去, 下午sales要開會, 感覺都係不太良好架啦, 不過受人二分四冇得講! 期間阿媽又打嚟話揍咗仲仲放學去咗阿婆到, 塞車趕唔切出來接子元校車, 搞到我忙忙亂亂咁, 馬上打比loletta幫我接咗子元先囉! 開到四點幾本來都應該夠時間做埋D手尾, 但有嘢又要過去問老細, 其實真係好唔願架, 又要睇佢喺到哄個低B, 好難頂! 結果做埋個會議紀錄先走, 叫老公過嚟車埋我先返去, 返到去都要煮飯, 今日老公好乖做咗好多嘢幫手, 所以我可以抺好地就沖涼, 先再幫子元對功課, 溫默書方面都OK, 佢同daddy 捉埋盤棋先瞓, 我就有4機衫要摺, 攞命! 不過之後都睇電視睇到1點到先瞓!

沒有留言:

張貼留言