2016年4月26日 星期二

26/4/16


26/4/16   TUE   WARM

今日婷婷請咗假, 唔洗趕, 照樣揍咗仲仲就食早餐返工, 返到去都係做吓自己嘢啦, 午飯後都係睇吓電視吹吓水咁啦, 冇咩特別啦! 下午都係做吓公事啦, 放工準時走, 老公喺樓下接我, 因為佢作感冒早走去咗睇醫生, 返屋企瞓咗轉, 已經好D, 因為約咗嫲嫲食晚飯, 佢去買洗衣機呀, 所以點都要出嚟! 去接咗子元先回家做埋D功課, 佢仲未做好嘛, 咁老公就去接嫲嫲佢地先, 用半個鐘叫做做好埋功課, 但食飯時叫佢用嚟睇書就唔鐘意, 話佢本來就唔想睇呢本要睇另一本喎! 食完飯佢去咗玩機, 我地就睇電器啦, 快手買了洗衣機都要走啦, 明天要返學! 返去先K.O.咗仲仲, 子元就要做埋功課的手尾, 溫默書等等, 但今日自覺性不夠, 我都講明冇星星攞, 要佢知道hea我係冇星架, 咁先配合到獎勵表的推動作用嘛! 老公病了早瞓, 我自己慢慢做埋d嘢睇電視到1點先瞓呢!

沒有留言:

張貼留言