2016年4月27日 星期三

27/4/16


27/4/16   WED   WARM

都係如常咁返工返學啦, 而家仲仲有份自己GE LEGO, 佢已經識砌埋啦喎, 果然係叻仔咗呀! 揍咗子元上校車就返上樓換衫啦, 揍埋仲仲就食早餐返工, 朝早都係做吓自己嘢啦, 午飯大家都冇帶飯就去咗D2, 輕鬆吓咁啦! 下午回來又要開會啦, 其實開會都冇咩GE, 但我唔鍾意人地, 尤其是非上司人士點我做嘢囉, 所以我都好不悅地回敬番D文字比佢, 每人做嘢都有緩急先後架嘛, 你見人地未做就催, 仲要話係friendly reminder, 去死啦! 你估我真係好閒呀, 開完會返去又收到email話有貨收唔到, 又要打電話又要問又要覆email! 真係好火! 放咗工就去買餸啦, 返去不久老公都返啦, 煮完飯食完都係8點左右, 但子元又唔夠自覺啦, 又到前一晚先嚟做視藝功課, 結果我只係比咗半粒星佢, 希望佢明天再進步番啦! 老公食咗藥又係早瞓, 咁我搞掂埋子元去瞓再摺衫等等, 見仲有時間就換埋季先囉, 唔洗朝朝攞衫攞得咁辛苦!

沒有留言:

張貼留言